poniedziałek, 9 marca 2015

Startujemy z blogiem!

Wiem co pomyślicie.. blogów ogrodniczych jest już na pęczki, po co kolejny? Ale chyba pomieścimy się wszyscy w tych internetach? Pozwolicie mi mieć swój mały kącik w tej wielkiej społeczności?
Do tej pory prowadziłam fanpage'a na Facebook'u - OgrodoweLowe, teraz połączę te dwa miejsca ze sobą.

Tak się udało, że ruszam z blogiem w bardzo wdzięcznym okresie - IDZIE WIOSNA!
Wegetacja niedługo ruszy na dobre, no i my też ruszymy z kopyta po takiej dawce słońca.

A jak wasze nasionka? Wykiełkowało Wam już coś pięknego? Na zdjęciu moja mała hodowla - tymianek (zbyt hojnie wysiany), bazylia i pietruszka. Niedługo będziemy pikować - tymianek zwłaszcza.

Kolejny post obiecuję bardziej konkretny, dzisiaj chciałam się po prostu przywitać! 

8 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu jestem fanką na facebook'u, teraz będę kibicować tutaj. A miejsca Ci w internetach dostatek! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pochwalę się jeśli można u mnie już w foliowcu wypikowana sałata, po dwa listki ma rzodkiewka wysiana pod koniec stycznia i szczypiorek też dumnie wyłania się z ziemi, oraz pietruszka naciowa którą w foliowcu w tą zimę cieszyłam się cały czas :)
    Na parapecie rozmaryn, tymianek wschodzi powoli ... trytoma i kosodrzewina...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale będziesz miała pyszności na stole niedługo! zazdroszczę takiego tunelu :) a pietruszka naciowa u mnie poradziła sobie nawet w dużej donicy przez tą słabą zimę!
      no to czekamy dalej! :) pozdrawiam!

      Usuń
  3. Nie ma nawet setki ogrodniczych blogów w "polskich internetach"
    Testuję właśnie projekt agregatora ogrodniczych treści - www.informacje.ogrodniku.pl Twój blog dodam a dniach, wall z FB już tam jest (:

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam wcześniej tej stronki :) fajna!

      Usuń
  4. A ja mam pytanie ,kiedy mam rozsadzać z mini szklarenek do większych donic juz na balkon??? Bo ja juz mam male roślinki bazyli ,pietruszki naciowej, szczypiorku i koperku☺pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Przydadzą mi się takie informacje, bo również mam warzywnik, ale moją główną pasją są rośliny ozdobne. Mój ogród ma już 15 lat. Jego stworzenie kosztowało mnie wiele pracy i wysiłku, ale mam nadzieję, że się opłacało. Zapraszam Cię więc do siebie, mając nadzieję na wymianę ogrodniczych inspiracji. Oprócz tworzenia ogrodu kocham podróże i w najbliższym czasie będę opisywać roślinność Czarnogóry. Pozdrawiam
    milerzeczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń